Lašelis Minsko

gegužės 24, 2012 in Kelionės, Užsienio kampeliai

2012-05-22 … 2012-05-23

Kelionė traukiniu Kaunas-Vilnius, Vilnius-Minskas:) Smagi atrakcija. Kažkodėl mieliau, nei lėktuvu… Kelios valandos ir jau Minske. Ekspresas :D

Traukinuks

Atvykom vėlai vakare, o Minskas mus pasitiko švelniu vasaros vakaro oru. Įspūdžiai nuo pat pirmų žingsnių – miestas gražus ir labai tvarkingas. Daug mielesnis, negu Kijevas.

Minsk

Traukinių stotis taip pat žavinga…

Traukiniu stotis Minske

Kaskart išeidami iš traukinių stoties, pasvajojam, kada gi ir pas mus iš stoties išėjus, atsivers štai tokie vaizdai… :)

Minsk

Minske nakvynei vėl rinkomės apartamentus. Net ir vienai nakčiai taip išeina pigiau :) Gavom 14 aukštą daugiabutyje, vaizdu nesiskundėm :)

Per langa

Dieną vaizdas toks:

Labai norėjom aplankyti garsiąją naują Minsko biblioteką. Ją, kaip vienintelį įdomų objektą, nurodė ir taksi vairuotojas :) Tad vienintelę laisvą valandą mieste paskyrėm bibliotekai. Deja, spėjom tik su metro privažiuoti, pamatyti ir išvažiuoti… Ją vietiniai vadina “deimantu”. Yra dėl ko…

Minsko biblioteka

Viršuje įrengta apžvalgos aikštelė, laiko jai neturėjom… Biblioteka atokiau nuo centro, daugiabučių rajone.

Prie bibliotekos

Iš Minsko mūsų laukė kelionė lėktuvu į Kazachstaną, Astaną. Skubėjome į autobusų stotį, iš kur vykome į oro uostą. Iki jo nuo miesto – 50 km. Dar kartą pasigrožėjome stoties rajonu ir skubėjome į oro uostą.

Stoties rajonas Minske

***

Didžiausią įspūdį paliko Baltarusijos valiuta. Iškeitęs 100 litų, gauni 300000 rublių :D 333 litai – ir tu jau milijonierius! Nuotraukoje – net 1 cento vertės pinigai. Kažin, ar ne brangiau kainuoja atspausdinti tuos banknotus…?

1 lietuviskas centas

Oro uostas pagrindinis, sostinės, tarptautinis – o atrodo visiškai miręs… Statinys naujas, bet žmonių mažai mažai. Net Kaune daugiau jų :) Duty Free shop’ai net nedirbo, nors ir diena. Laukiančių skristi irgi nedaug. Tikėjomės oro uoste pavalgyti, tačiau radom labai ne kokio lygio valgyklėlę. Pavalgėm nelabai skaniai :) Nenumirėm :D Pavartojom dezinfekuojančių skysčių :D

Na, o skrydis vėl su bajeriais – kitaip mums šiemet turbūt ir nebus :D Lėktuvas laiku, įsodinimas laiku, tačiau vos pajudėjus nuo “rankovės” sustojom ir išgirdom pilotą – teks grįžti atgalios, mažas gedimas. Dar kurį laiką palaikė mus lėktuve, kol vėl išgirdom pilotą – gedimas didesnis, teks keisti lėktuvus… Ką gi, vėl visus išlaipino. Gerai, kad nors bariukas prie vartų dirbo :D Juokavom, kad prieš skrydį mažai kas jame pirko, o reikia apyvartos, tad mus visus vėl išprašė :D Ir šįkart jau beveik visi pasuko bariuko kryptim :D

Vėl apie dvi valandas vėlavo skrydis. Jo pačio trukmė iki Astanos – 4 valandos. Astanoj būsim jau auštant… nes dar + 3 valandų skirtumas. O Minske jau temo…

Skridom kaip per pūkus – be jokių kratymų ar panašių stresą keliančių reiškinių :) Danguje spėjom saulę ir palydėti, ir pasitikti…