Graikija

Kadangi šiai kelionei aprašyti neužteks vieno rašinėlio, o reikės bent keleto (kasdienai po vieną), tai apie šią mūsų kelionę teks skaityti čia :)

***

Kvepia vestuvėmis! :) O mudu norim “kaip visi” – iškart išvykti saldžių atostogų… Taigi, reikia tik rinktis vietą.

Lyg tyčia, lyg netyčia, pažiūrėjom jau anksčiau kinuose rodytą filmą – Mamma mia! O vaizdai kokie… Seilė nutįso, pasvajojom, kad va ten būtų super nuvykti. Bet gi turbūt filmuota kur nors už jūrų marių!

Kitą dieną lendam į Google. O… tie rojaus kampeliai, smaragdinė jūra, uolos, pušys, paplūdimiai ir miestukai ne už jūrų marių, o gi Graikijoj! Dar panaršom internete ir atrandam mažytę mažytę salą, kurioje filmuotos gražiausios filmo scenos – Skopelos. Žinoma, po to kai mes ją atradom, jau buvo praėję keli metai po filmo premjeros, sala tapo nebe vietiniu kurortu, o filmo Mamma mia! gerbėjų atostogų centru. Ką darysi, pamatėm, nusprendėm, vadinas, važiuojam! Nenorėjom Turkijos kurortų, tiesą sakant, neviliojo ir ta populiarioji Graikija. Čia nutiko toks dalykas – niekada nesakyk niekada, nes sakėm, kad medučio nevažiuosim į Graikiją arba Turkiją :) Bet ta maža salelė… uch, suviliojo ir net nesuabejojom.

Skopelos map

Visas malonumas prasidėjo tuomet, kai atradom Skopelos salos gyventojo sukurtą svetainę. Visa informacija išsami, bet… po mūsų vestuvių saloje jau bus nebe sezonas! Dauguma skrydžių į gretimas salas – tik vasarą, keltai iš žemyno arčiau Atėnų ar Salonikų – tik vasarą, t.y. iki rugsėjo galo… O mes keliauti žadam spalį! Apėmė neviltis, bet ieškojom toliau. Aišku viena – pigiai nenukeliausim, bet vis tiek nukeliausim :) Tas pats ir su dauguma viešbučių – užsidaro spalio pradžioje, viduryje mūsų atostogų, tad priimti negali… Rašyti laiškai kone į kiekvieną salos viešbutį, nuo 5 iki 0 žvaigždučių. Taigi… bet mums pasisekė. Vienas viešbutukas su nerealiomis nuotraukomis mus žada priimti! Tiesa, viešbutis teturi 1*… ir nuostabų salos vaizdą iš kambario balkono (apie jį tolesniuose įrašuose). Rizikuojam.

Po ilgų maršruto ir galimybių dėlionių, lėktuvų ir keltų bilietų paieškų, konsultacijų su graikais, valandų internete… susidėliojom maršrutą:

• skrydis Vilnius – Praha – Atėnai (8 val. laukimas tarp persėdimų…)
  • Atėnuose atsirandam vėlai vakare, nuomojamės mašiną ir…
  • 400 km per naktinę Graikiją iki Volos miesto – uosto ir iš ten…
  • su pirmu keltu 9.00 ryto ir su mašiniuku keliamės į Skopelos salą, kelionės keltu trukmė 4 val.
Visa kelionės į priekį trukmė turėtų būti +- para ar pusantros be normalaus miego. Pirmadienį iš ryto vykstam į Vilnių, antradienio popietę atsiduriam saloje, o miegas, žinoma, bus tik vakare… Ir taip – iškart po vestuvių šventės maratono!!! Kaip mums tai patiko… :D
***
Atšokę vestuves šeštadienį, “pailsėję” sekmadienį pajūry su fotografais, grįžom namo vėlai vakare. Lagaminus krovėmės iki paryčių, kad tik nieko nepritrūktų “gyvybiškai” svarbaus :) Ir miegoję nemiegoję, pirmadienio rytą išdundėjom į Vilnių…